/خلاصه درس ها/نمونه سوال ها/تکالیف و...

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شیمی

 دانستن شیمی تقریباً برای همه مفید است. شیمی در اطراف ما و در تمام اوقات در جریان است.شیمی در بیشتر جاها وارد شده است.  دانستن شیمی برای پزشک - وکیل- مکانیک - آتش نشان و حتی شاعران مفید است. در اهمیت شیمی تردیدی نیست.بخش اصلی تلاش ما برای ساختن مواد جدیدی که زندگی را راحت تر و ایمن تر می کند-یافتن منابع جدید انرژی فراوان و بدون آلودگی- شناسایی و تشخیص بیماری ها و آلاینده ها و کشف معادن - و درک و پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری هایی که سلامتی و منابع غذایی ما تهدید می کند به شیمی مربوط می شود. حتی اگر در شغل آینده ی شما به کارگیری روزانه ی اصول شیمی ضروری نباشد دانستن شیمی تاثیر زیادی بر زندگیتان خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا نصری

HTC

شرکت اچ‌تی‌سی (به انگلیسی: HTC Corporation) مخفف High Tech Computer Corporation سال ۱۹۹۷ در تایوان تاسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عاملاندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمدرضا نصری

عطر؟؟؟ادکلن؟؟؟؟؟؟؟؟کی برای عطر این همه پول میده؟؟؟

عطرزدن و به کار بردن بوی خوش سنت پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلام است. ایشان نیز مردم را به استفاده از بوی‌خوش سفارش می‌کردند. فضیلت‌ها و خواص فراوانی برای بوی‌خوش طبق روایات وجود دارد که علم امروز هم آن‌ها را ثابت کرده است.

این تحقیق آداب خاصی را که اسلام برای به‌کاربردن بوی خوش در نظر گرفته است مانند زمان‌ها و مکان‌های استفاده از عطر را بیان می‌کند و جهت ترغیب ما به استفاده از بوی‌خوش، خواص و آثار آن از طریق روایات و علم امروز بیان می‌شود. از جمله این که عطر به سبب مواد تشکیل دهنده‌اش اثرات مختلفی روی سیستم مغزی می‌گذارد، بوی‌خوش عقل و هوش و قلب انسان را تقویت می‌کند و موجب آرامش و تسکین انسان می‌شود. پس بهتر است انسان همیشه مخصوصا هنگام عبادت و در روز جمعه عطر را فراموش نکند. با انجام این کار جامعه اسلامی چهره و نمود بهتری دارد و رنگ الهی همراه با بوی خوش موجب جذب بهتر دیگر انسان‌ها به خصوص جوانان به دین اسلام می‌شود و دستورات و احکام اسلام را از عمق جان پذیرا خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا نصری

ایا اسلام با شیک پوشی مخالف است؟

آیا اسلام با شیک پوشی مخالف است؟

مسلمانان باید با پوشیدن لباس‌های پاک و مرتب و تمیز و شانه زدن موها و به کار بردن عطر و مانند آن‌ها بهره‌امند شوند و این نعمت‌ها را هرگز بر خود حرام نکنند بلکه از آن به نحو احسن بهره برداری نمایند.

وقتی نگاهی به تاریخ اسلام و همچنین درهای گوهرباری که از زبان امامان ما به ما رسیده است در می‌یابیم که اسلام اهمیت قابل توجهی به تیپ داده است و یکی از ویژگی‌های مؤمنین بیان کرده است . 


لباس مردانه
زیبایی و آراستگی ظاهر از دیدگاه قرآن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا نصری

سرطان سینه در ایران (اگر مادر 45تا54 سال دارید این مطلب به شدت توصیه می شود)

خبر مهم                                                  

دکتر شهپر حقیقت معاون پژوهشی و اموزشی پژوهشکده ی سرطان سینه جهاد دانشگاهی گفت در حال حاضر طبق اخرین امار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت سالانه حدود هفت هزار و ششصد مورد جدید ابتلا به سرطان سینه تشخصی داده می شود که با در نظرگرفتن کم شماری منطقه ای که معمولا در سیستم ثبت وجود دارد می توانیم براورد کنیم که سالانه حدود 10هزار مورد جدید ابتلا به این سرطان در کشور ثبت می شود(خبر انلاین)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا نصری

نمونه سوالات مطالعات اجتماعی هشتم(ویژه اذر ماه)

                                                                                      به نام او 
 نمونه سوالات ازمون مطالعات اجتماعی هشتم (دبیرستان سلام صادقیه)
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا نصری

XBOX ONE VS PS4

پلی‌استیشن بهتر است یا ایکس‌باکس؟ این سوال یکی دو نسل است ذهن بسیاری از گیمرها را مشغول نگه داشته. مطمئنا شما هم هنگامی که به دنبال خرید یک کنسول بازی بوده‌اید، تمام ویژگی‌های مثبت کنسول‌ها را در کنار کم و کاستی‌های‌شان بالا و پایین کرده و سپس برای خرید دستگاه بازی‌تان هزینه کرده‌اید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا نصری