مدیر طراحی ویندوز فون، خودش از آیفون استفاده می‌کند

مدیر طراحی ویندوز فون، خودش از آیفون استفاده می‌کند

جو بلفیور (Joe Belfiore)، مدیر طراحی ویندوز فون در شرکت مایکروسافت، اخیرا عکسی از خود در توییتر پست کرده؛ عکسی که حسابی برای‌اش دردسر ساز شده است. بلفیور نه‌تنها موهای‌اش را بلوند کرده، بلکه او با استفاده از یک آیفون این عکس را روی توییتر پست کرده است!

زمانی که «استیو بالمر» مدیریت مایکروسافت را بر عهده داشت، کارمندان این شرکت حق استفاده از آیفون را نداشتند.

اگر به بازخوردهایی که پست بلفیور روی توییتر داشته است نگاه کنید، می‌توانید آن‌ها را به سادگی به دو گروه تقسیم کنید: گروه اول موهای مدیر طراحی ویندوز فون را به مسخره کرده و گروه دوم به گوشی هوشمندی که بلفیور به دست دارد ایراد گرفته‌اند.

belfiore.0.0

البته استفاده از یک آیفون توسط بلفیور اصلا موضوع عجیبی نیست. باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که او در حال حاضر در مرخصی یک ساله‌ای به سر می‌برد. پس بهتر است که یک گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوز فون به دست نگیرد و از تعطیلات‌اش به خوبی استفاده کند. اگر بلفیور یک گوشی مایکروسافت به دست داشت، به جای اینکه به سفرش فکر کند، احتمالا از تجربه‌ی کار با گوشی‌اش نوت بر می‌داشت تا ویندوز را بهتر کند.

زمانی که «استیو بالمر» مدیریت مایکروسافت را بر عهده داشت، کارمندان این شرکت حتی حق استفاده از یک آیفون را نداشتند. با این حال، «ساتیا نادلا»برنامه‌های متفاوتی در ذهن دارد. بسیاری از نرم‌افزارهای مایکروسافت در حال حاضر برای سیستم عامل iOS عرضه شده‌اند. مایکروسافت حتی می‌خواهدکیبورد ویندوز فون را برای iOS عرضه کند.

در نهایت بد نیست با دیدگاهی دیگر هم به این حرکت بلفیور نگاه کنیم. مدیر طراحی ویندوز فون قبل از هر چیز باید بداند که چه چیزی آیفون را این قدر برای کاربران‌اش جذاب کرده است؛‌ پس بد نیست که تجربه‌ی کار با این گوشی اپل را هم داشته باشد

 منبع دیجی کالا